.
Tem 04

pes 2013 PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler)

Evet uzunca bir bekleyişin ardından KONAMI firması Pro Evolution Soccer 2013 ün çıkacağı haberlerini çeşitli videolar ve görsellerle duyurdu. PES 2013 te artık tüm kontroller sizin elinizde. Artık şut ve paslarınızı daha fazla kontrol altına alabileceksiniz. Böylelikle istediğiniz yönde değişik şutlar çekebilir ve değişik pozisyonlarda paslar verebilirsiniz. Böylece az öncede dediğimiz gibi değişik kontrolleriniz olabilecek. Şut ve pas kontrolünün yanı sıra kalecinizin kontrolüde artık sizin ellerinizde. Kalecinizi eskidende olduğu gibi topla birlikte ceza sahasının dışına çıkabilir ve hatta gol bile atabilirsiniz. PES 2012 de oyun dengesi biraz değişikti ve bu dengeler PES 2013‘te tek tek elden geçirildi.

Bunların yanı sıra stadyumdaki sesler artık eski versiyonlara göre daha gerçekçi ve gerçek bir stadyum havası yaratıyor. Sizde böylelikle gerçek bir stad havası içinde oyununuzu oynayabileceksiniz. Asıl tanıtım videosu 24 Nisanda çıkmıştı. O videoyuda konumuzun sonunda izleyebilirsiniz. Peki oyun Türkçe mi çıkacak? Bu sorunun yanıtını kesin olarak bilmiyoruz ama PES son 2 senedir Türkçe çıkıyor. Düşüncelerimiz PES 2013 ‘ünde Türkçe çıkacağı yönünde. Oyun çıkacağı tarih her yıl olduğu gibi eylül ayının son haftaları yada ekimin ilk haftaları gibi görünüyor. Ama demosu büyük olasılıkla eylülün ilk haftası kullanıcılarla buluşacak.

Yani sonbaharı PES 2013 İndirerek ile karşılayacağız. Bu senede PES 2013FIFA 2013 mü tartışmaları eminim çok olacaktır. Bakalım KONAMI bu sene “kullanıcılar tarafından yapılan yorumlarda” FIFA 2013 ü geçebilecek mi? Kullanıcılara göre PES 2012, FIFA 2012 ye göre daha alt kademelerde kaldı. Bu kadar çok olumsuz yorum alan KONAMI umarım PES 2013 le kullanıcılarına güzel bir futbol deneyimi ve zevki tattıdır. Bu kadar açıklama sanırım yeter.

pes 2013 1 PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler)

pes 2013 2 PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler)

pes 2013 3 PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler)

pes 2013 4 PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler)

Şimdide sıra geldi PES 2013 için gerekli olan sistem gereksinimlerine. Aşağıda gerekli olan sistem gereksinimleri yazmaktadır. Sizin bilgisayarınızda bu özellikleri karşılıyor ve daha üstün özelliklere sahipse PES 2013 ün sadece çıkmasını beklemeniz gerekiyor.

sistem PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler)

İşletim sisteminizin Windows XP/Windows Vista veya Windows 7 olması gerekmektedir.

İşlemcinizin  Çift çekirdek 1.8 GHz hızında bir işlemci veya daha üstün özelliklere sahip bir işlemci olması gerekmektedir.

Bellek (RAM) :  En az 1 GB ve daha üstü RAM’inizin olması gerekmektedir.

Ekran kartınızın: Nvidia Geforce 6300/ATI Radeon x1200/Intel HD graphics 3000 ekran kartlarından biri veya daha üst modelleri olması gerekmektedir.

Ekran çözünürlüğünüzün: 800×600 ve üstü olması gerekmektedir.

 download PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler)

 

PES 2013 SONUNDA ÇIKTI!!!

PES 2013 İndir

 INSTALL EKRANI

pes20132 PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler)

AŞAĞIDAN SİZİN İÇİN 5 PART HALİNE BÖLMÜŞ OLDUĞUMUZ PES 2013′Ü VE CRACK’İNİ İNDİREBİLİRSİNİZ.

1. PART 

2. PART

3. PART 

4. PART

5. PART

PES 2013 CRACK İNDİR

PES 2013 CD KEY / SERIAL KEY

SHVY-3LE9-TMNH-7K5L-JN73 
E5DW-NHA5-RR9T-DLMH-A6NP 
JX3P-2V79-SYH5-Y46F-TC7L

PES 2013 CRACK NASIL YAPILMALIDIR? AŞAĞIDAKİ VİDEOYU İZLEYEREK CRACK’IN NASIL YAPILDIĞINI GÖREBİLİRSİNİZ.

 Sistem gereksinimlerinide açıkladıktan sonra sıra geldi PES 2013 İndirmeye.  Yukarıdaki verdiğimiz linklerden indirebilirsiniz.  http://gezginler.gen.tr ’yi takipte kalın.

Diğer Arananlar:

facebook

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , ,


“PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler)” konusuna 35 yorum yapılmıştır.

  1. 1. Adem Says:

    İşte paylaşım diye buna denir. Eylül ayının gelmesini ve PES 2013‘ün linklerinin yayınlanmasını sabırsızlıkla bekliyorum. :)

  2. 2. Klcka Says:

    PES 2013 ‘ün çıkmasını dört gözle bekliyorum. Favori takımım şu an Barcelona fakat bir türlü Real Madrid’i yenemedim.

  3. 3. sezgin Says:

    ben bunu indir mek istiyom nasil indiricem

  4. 4. Admin Says:

    Oyun çıkınca sitemizde yayınlanacaktır.

  5. 5. ahmet Says:

    hadi nerde kaldı bu oyun ??

  6. 6. hamza bostancı Says:

    sa admin ne zamn çıkıcak

  7. 7. Admin Says:

    Eylülün 3. yada son haftası olacağını tahmin ediyoruz.

  8. 8. yasin Says:

    Eyw REİS 7 gündür arıyorum anca sende doğru düzgün buldum part1,2,3 indirdim şimdi 4,5,6 indircem eğer olursa gerçekten (REİS)sin

  9. 9. davar Says:

    la pes 2013 cıktı bile

  10. 10. Admin Says:

    Aksini iddia eden mi oldu :D

  11. 11. Seçkin Says:

    Dostum merhaba;
    Ben bu dosyayı indirdim fakat içerisinden “.iso” dosyası çıkmadı.Oyun kurulumu hangi dosyadan yapılacak acaba?

  12. 12. mehmet Says:

    admin crak inmio yardımcı ol

  13. 13. Admin Says:

    http://gezginler.gen.tr/dosyalari-nasil-indirebilirim göz atın…

  14. 14. alperen Says:

    dostum çok iyi yayınlamışsın umarım inmezse üzülürüm neyse eline sağlık

  15. 15. efecan Says:

    Merahabalar. Oyunu şu anda indirmekteyim. Çıksa da oynasam dediğim oyunlardan. Herkese tavsiye ederim. Çok teşekkürler. İyi geceler.

  16. 16. krasıc Says:

    çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel

  17. 17. erdem Says:

    abi ben indirdim ama cd istio neden ?

  18. 18. Admin Says:

    Crack yapman lazım sitede var onu yaparak oynayabilirsin.

  19. 19. ali Says:

    abi nerden nasıl indiriyoruz yapamadım ben de ?

  20. 20. ali Says:

    Abi sadece crack indirince açarr mı ?

  21. 21. dsdas Says:

    4 saaat diyo

  22. 22. arda Says:

    indiricem de

  23. 23. Admin Says:

    Değil merak etme indirebilirsin.

  24. 24. isimsiz Says:

    bu gerçek pesmi yoksa demomu

  25. 25. Admin Says:

    Orjinal PES 2013′tür.

  26. 26. sULEYMAN Says:

    admin part 5″i indirmem yeterli olurmu ?

  27. 27. Admin Says:

    Tüm partları indir

  28. 28. emre Says:

    nasıl iniyo admin ya ben indiremedim

  29. 29. crack parola ,istiyo ne yazmam gerek Says:

    carack icin parola

  30. 30. şener Says:

    crack icin paralo istiyor yardımcı olurmusunuz arkadaşlar

  31. 31. parola Says:

    güzel

  32. 32. parola Says:

    benım adım var mı

  33. 33. Elvis Says:

    bunlarin hepsini indirrsen acilicakmi?

  34. 34. Admin Says:

    Evet. Rarlar birbiriyle uyumludur.

  35. 35. Parola Says:

    emege sağlık

Yorum Yap

PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler) gezginler, PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler) torrent, PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler) full tek link, PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler) full, PES 2013 İndir (Full / Tek Link / Gezginler) ücretsiz

Herhangi bir virüs bulunan dosyalar sitemize asla yüklenmemektedir. Ama önceden tedbir için sitemizden indirmiş olduğunuz dosyaları kesinlikle virüs programınızla taratınız.